facebook

Rozšířená nabídka pro firmy a organizace

Nenašli jste v Základním ceníku to co jste hledali?
Nad rámec naši základní nabídky máte možnost získat internetový tarif dle Vaší specifikace.

Nejste spokojeni se svým dodavatelem internetového připojení, případně chcete platit méně?
Požádejte nás o nezávaznou srovnávací nabídku.

Dokáže Vás vytočit, když se nemáte na koho obrátit v případě poruchy?
Naše Zákaznické centrum (Po-Pá od 7:00 – 17:30) a technická podpora (24/7) je Vám plně k dispozici.
Naši specialisté jsou vždy připraveni Vám profesionálně a rychle pomoci s Vašimi požadavky.




Výhody pro vás

  • Vysoká kvalita garantovaná smluvními parametry (SLA)
  • Bezproblémový přechod od stávajícího poskytovatele
  • Řada doplňkových služeb
  • Bezkonkurenční cena

Garance kvality

  • 99.8% SLA záruka dostupnosti sítě
  • 24/7 technická podpora
  • Vysoká bezpečnost, šifrovaný přenos dat
  • Odstranění poruchy do 2 hodin
  • Reference a individuální přístup a služby

Technické parametry

  • Služba je realizována na různých přístupových technologiích (FTTx, FWA apod.) v závislosti na potřebách zákazníka a dostupnosti v dané lokalitě.
  • Rychlost až 1 Gb/s v závislosti na potřebách zákazníka a dostupnosti v dané lokalitě.
  • Předávací rozhraní služby: Ethernet 10/100/1000Base-T/LX.
  • Peering s hlavními národními i mezinárodními operátory.
  • Možnost provozu IPv4 i IPv6, včetně přiděleníveřejných IP adres dle potřeb zákazníka.
  • Profesionální zabezpečení a nepřetržitý dohled nad službou 24 hodin denně a 7 dní v týdnu.
  • Primární podpora služeb SMTP, DNS, NTP.
  • Možnost individuální konfigurace služby (VLAN, VPN, SIP, firewall...).
  • Proaktivní upozornění na nestandardní provozní stavy (SMS, email).
  • Nadstandardní SLA (servis level agreement) a statistiky provozu.

Technická podpora

  • Technická podpora je zajištěná prostřednictvím našich techniků s vysokými odbornými znalostmi v oblastech IT a ICT (Internet, Microsoft Windows, UNIX/Linux, MySQL, AJAX, HTML, PHP, JavaScript, Client/server administration, LAN/WAN administration, CCNA, CCNP Routing).
  • Analýza zdrojů a plánování rozvoje ICT - Information and Communication Technology.
  • Poradenství v oblasti bezpečnosti ICT.
  • Prověřování zabezpečení ICT systému, penetrační testy.
  • Nastavení krizového managementu pro ICT (krizové plány pro případ nenadálých situací, řešení zálohování a obnovy systémů).
  • Servis výpočetní techniky jak záruční tak i pozáruční.
  • Profesionální školení správců síti a síťových specialistů.
  • Znalecké posudky a výběrová řízení pro ICT.


Nejžádanější BUSINESS tarify pro Vaše podnikání


 Business 40Business 60Business 80
Rychlost: Stahování / Odesílání  30/10 Mbit  50/10 Mbit  60/20 Mbit
Měsíčně bez DPH  2 000 Kč  3 000 Kč  4 000 Kč
Ročně -5 % 1 900 2 850 3 800

 


Další služby pro Váš BUSINESS

Wifi HOTSPOT

Wifi Hotspot je oblast či místo, v němž je dostupné bezdrátové připojení do sítě Internet. Vyskytuje se v kavárnách, restauracích, firmách, na nádražích, benzinových pumpách, letištích, sportovních zařízeních a obecně v místech, kde lidé tráví čas čekáním. Je využívána bezdrátová technologie Wi-Fi. Poskytuje Vašim zákazníkům připojení k internetu zdarma.


Hlasové služby

Ušetřete za hovory a využijte VoIP telefonování. Nabízíme řešení i pro velké telefonní uzly – virtuální pobočková ústředna.


Datové služby

Zapomeňte na starosti o bezpečnost a bezchybné fungování své serverové infrastruktury. Umístěte váš firemní server do prostředí bezpečného datového centra, které je vybaveno nejmodernějšími systémy napájení a chlazení.


Hostingové služby

Svěřte péči o Váš web a emailovou poštu do našich rukou a věnujte se svému podnikání. O vše se postaráme za Vás.


BNET managed

Je komplexní řešení internetové bezpečnosti chránící proti virům, útokům hackerů a dalším rizikům pocházejících z internetového prostředí. Tato služba proaktivně zajišťuje bezpečné oddělení klientské LAN sítě a zásadně tak zvyšuje úroveň bezpečnosti a ochrany klientské LAN sítě před nežádoucími aktivitami přicházejících z internetu (útoky, viry) nebo nežádoucím provozem vnitřní LAN sítě (odesílání spamu) což má pozitivní dopad na kvalitu služby.


Řešení obsahuje tyto základní služby:

  • Firewall – zabezpečení a konfigurace pravidel dle potřeb klienta
  • Antispam – ochrana proti nevyžádané poště
  • Antivir – ochrana proti počítačovým virům (založena na jádře Kaspersky)
  • Attachment Filter – umožňuje nastavit centrální firemní politiku pro elektronickou komunikaci
  • Content Filter – filtrování internetových stránek dle obsahu a provozu

SLA (Service-level agreement)

Nabídka garance dostupnosti servisních prací. Klient si může sjednat zajištění servisní činnosti pro zajištění odpovídající dostupnosti služby dle své potřeby, viz tabulka níže.

Úroveň SLA*Pracovní dny: 8:00 – 17:00 hod.OstatníGarantovaná dostupnost službyCena bez DPH měsíčně
**Započetí prací na odstranění poruchyOdstranění poruchy**Započetí prací na odstranění poruchyOdstranění poruchy
SLA 0 do 48 hodin do 3 dnů do 48 hodin do 3 dnů 99% 0,-
SLA 1 okamžitě do 8 hod. do 4 hod. do 12 hod. 99% 200,-
SLA 2 okamžitě do 6 hod. do 4 hod. do 8 hod. 99% 400,-
SLA 3 okamžitě do 4 hod. do 2 hod. do 6 hod. 99% 600,-
SLA 4 okamžitě do 2 hod. do 2 hod. do 4 hod. 99% 900,-

*pracovní dny: 6:00 – 18:00 hod. + 20% ceny
**od nahlášení poruchy poskytovateli

Akční nabídka / slevy
Kontaktní formulář
Formulář slouží k jakémukoliv Vašemu dotazu či požadavku
* ... povinné údaje