KORONAVIRUS

Naše zákaznické centrum je Vám stále k dispozici. Vše ale můžete také řešit on-line. Z pohodlí svého domova u nás telefonicky zařídíte novou objednávku, změnu smlouvy i tarifu. Veškeré smluvní záležitosti můžete bezpečně podepsat formou autorizovaného podpisu, pomoci elektronické SMS zprávy. Je to snadné a naši pracovníci Vám rádi vše vysvětlí.
Děkujeme, že upřednostňujete on-line komunikaci před osobní návštěvou. Vstup do zákaznického centra je povolen pouze s ochranou úst a nosu. Úhradu za služby lze provést pouze platební kartou.
Děkujeme za pochopení.
Stále jsme tady pro Vás - volejte a pište kdykoli
Telefon: 777 665 080 (Po-Pá 7:30 až 16:00h) |
E-MAIL: info@bnet-internet.cz |
SMS podpora: 778 761 077 (mimo pracovní dobu) |
Kontaktní formulář: formulář zde |
Klientský portál: www.bnet-internet.info |
FB Messenger: m.me/bnet.internet.opava |
Facebook: fb.me/bnet.internet.opava |

Jak zaplatit za služby?
Pokud potřebujete provést platbu za poskytované služby, můžete využít tyto možnosti:
V případě, že služby hradíte měsíčně, zvažte možnost provést úhradu jednou ročně. Usnadníte si tak život a starosti s měsíčnimi platbami a navíc ušetříte i svůj čas a bankovní poplatky. Pokud si budete přát změnu zavolejte nám. |