facebook

KORONAVIRUS

Covid-19

Naše zákaznické centrum je Vám stále k dispozici. Vše ale můžete také řešit on-line. Z pohodlí svého domova u nás telefonicky zařídíte novou objednávku, změnu smlouvy i tarifu. Veškeré smluvní záležitosti můžete bezpečně podepsat formou autorizovaného podpisu, pomoci elektronické SMS zprávy. Vše je snadné a naši pracovníci Vám vše rádi vše vysvětlí.

Děkujeme, že upřednostňujete on-line komunikaci před osobní návštěvou. Vstup do zákaznického centra je povolen pouze s ochranou úst a nosu a úhradu za služby lze provést pouze platební kartou.

Děkujeme za pochopení. 

 

Stále jsme tady pro Vás - volejte a pište kdykoli


Telefon: 777 665 080  (Po-Pá 7:30 až 16:00h)

E-MAIL: info@bnet-internet.cz

SMS podpora: 778 761 077  (mimo pracovní dobu)

Kontaktní formulář: formulář zde

Klientský portál: www.bnet-internet.info

FB Messenger: m.me/bnet.internet.opava

Facebook: fb.me/bnet.internet.opava

 

 

 Jak zaplatit za služby?


 

Pokud potřebujete provést platbu za poskytované služby, můžete využít tyto možnosti:

  1. Standardní bankovní převod (vaše internetové bankovnictví), dle vydaného daňového dokladu
  2. Internetovou platební bránu, kterou najdete na portálu www.bnet-internet.info v sekci Fakturace
  3. Vkladem na přepážce, na kterékoli pobočce FIO banky

V případě, že služby hradíte měsíčně, zvažte možnost provést úhradu jednou ročně. Usnadníte si tak život a starosti s měsíčnimi platbami a navíc ušetříte i svůj čas a bankovní poplatky. Pokud si budete přát změnu zavolejte nám.

Kontaktní formulář
Formulář slouží k jakémukoliv Vašemu dotazu či požadavku
* ... povinné údaje