facebook

KORONAVIRUS / COVID-19

Po sérii uvolňovacích opatření, Vám s radostí oznamujeme, že od 1.6.2020 je naše klientské centrum opět otevřeno. Než se rozhodnete nás navštívit, zvažte, zda svůj požadavek nemůžete řešit telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu.

Na provozovně lze úhradu za služby provést pouze platební kartou a veškeré smluvní záležitosti, např. změnu smlouvy, přepis, změnu tarifu, atd. můžete provést bezpečně a v pohodlí z vašeho domova, formou elektronické SMS komunikace včetně autorizovaného podpisu. Vše je snadné a naši pracovníci Vám vše rádi telefonicky vysvětlí.

Pokud se i přesto rozhodnete nás navštívit, nezapomeňte si vzít ochranu dýchacích cest (roušku), vstup do provozovny je povolen pouze s ochranou úst a nosu. Děkujeme za pochopení. 

 

Stále jsme tady pro Vás - volejte a pište kdykoli


Telefon: 777 665 080  (Po-Pá 7:30 až 16:00h)

E-MAIL: info@bnet-internet.cz

SMS podpora: 778 761 077  (mimo pracovní dobu)

Kontaktní formulář: formulář zde

Klientský portál: www.bnet-internet.info

FB Messenger: m.me/bnet.internet.opava

Facebook: fb.me/bnet.internet.opava

 

 

 Jak zaplatit za služby?


 

Pokud potřebujete provést platbu za poskytované služby, můžete využít tyto možnosti:

  1. Standardní bankovní převod (vaše internetové bankovnictví), dle vydaného daňového dokladu
  2. Internetovou platební bránu, kterou najdete na portálu www.bnet-internet.info v sekci Fakturace
  3. Vkladem na přepážce, na kterékoli pobočce FIO banky

V případě, že služby hradíte měsíčně, zvažte možnost provést úhradu jednou ročně. Usnadníte si tak život a starosti s měsíčnimi platbami a navíc ušetříte i svůj čas a bankovní poplatky. Pokud si budete přát změnu zavolejte nám.

Akční nabídka / slevy
Kontaktní formulář
Formulář slouží k jakémukoliv Vašemu dotazu či požadavku
* ... povinné údaje
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.