Tarify a služby
Správné nastavení DNS:
- Primární IPv4 DNS 10.0.0.1 / Sekundární DNS 10.0.0.10
- Primární IPv6 DNS 2a02:24c0::1 / Sekundární DNS 2a02:24c0::a
Správné nastavení SMTP:
- pro správné nastavení SMTP (odchozí pošty) je nutné vždy použití zabezpečeného šifrovaného portu 465. Spojení s poštovním serverem tak bude bezpečné a spolehlivé. Starý port 25 již není pro odchozí poštu v naší síti podporován. Vždy si však zjistěte u svého poskytovatele e-mailu to správné nastavení pro svůj emailový účet a vždy použijte nastavení se šifrováním!
Příklady jak nastavit SMTP u některých poskytovatelů:
Pro Seznam: https://napoveda.seznam.cz/cz/email/imap-pop3-smtp/
Pro Google: https://support.google.com/mail/answer/7126229?hl=cs
Pro Centrum, Atlas, Volny: https://freemail.help.economia.cz/articles/44668-adresy-postovnich-serveru
Pro Tiscali: http://napoveda.tiscali.cz/index.php?title=SMTP
Správné nastavení NTP:
- doporučujeme: tik.bnet-internet.cz nebo tak.bnet-internet.cz
Ne! Za běžných klimatických podmínek typických pro naše území, nemají změny počasí vliv na kvalitu služeb. Kvalita poskytnuté služby je námi garantovaná! V případě, že máte pochybnosti o stavu Vaší přípojky kontaktujte náš servis, kde Vám můžeme vzdáleně zkontrolovat Vaší přípojku a poskytnout potřebnou radu či konzultaci.
Aktuálně jsou nejvhodnější pro PC operační systémy Windows v aktuálních verzích. Také je možno využít open source operační systém Linux - například distribuci Ubuntu. Všechny tyto systémy splňují základní předpoklady pro využití všech internetových možností. Další jednoznačně nutný SW je antivirový program. Zde doporučujeme ESET Antivirus, případně minimálně produkty, které se pro nekomerční účely mohou užívat zdarma, ale pozor! Nečekejte od těchto freeware produktů stejně kvalitní výkon jako od profesionálních antivirových SW!
Neméně důležitou funkcí je i kvalitní Firewall a AntiSpyware, který chrání vaše PC proti hackerům a agresivním programům snažících se dostat do vašeho PC. Tato problematika je celkem široká a existuje mnoho rad a návodů jak si zabezpečit své PC níže uvedené odkazy se Vám pokusí blíže přiblížit celou problematiku.
- Co vám hrozí a jak se bránit
- Kompletní řešení aneb "3 in 1"
- Jednotlivě aneb "3 in 3"
- Firewall pro vaše PC
Další důležité informace o této problematice můžete získat na stránkách www.antivirovecentrum.cznebo www.viry.cz.
Ano. O veřejnou IP adresu je nutné nás požádat prostřednictvím e-mailu (info@bnet-internet.cz) a současně také sdělit potřebné administrativní údaje.
Podmínkou pro přidělení veřejné IP adresy je zápis osobních údajů klienta (jméno, adresa bydliště, email, tel.) do registru RIPE. Bez tohoto zápisu nelze veřejnou adresu přidělit.
NE. Není potřeba žádný další hardware pro přidělení veřejné IP adresy.
Rychlost Vaší přípojky musí vždy odpovídat tarifu, který máte nastaven. Každý tarif určují dvě hodnoty, Maximální a Garantovaná rychlost. To znamená, že pokud provedete test rychlosti musí být výsledek v rozsahu těchto hodnot.
Je potřeba si uvědomit, že test je nutné provádět tak, aby samotná režie Vaší přípojky byla minimální. Jen tak docílíte co nejpřesnějšího měření s minimální odchylkou.
Aby bylo měření co nejpřesnější prosím zkontrolujte si:
- že jste připojeni kabelem (měření přes WiFi připojení může velice zkreslit výsledek měření!)
- že na svém PC nemáte spuštěny jiné programy a hry, které by na pozadí pracovaly s internetem
- že nemáte aktivní a nepožíváte žádnou VPN službu (aktivní VPN výrazně ovlivňuje vaši rychlost!)
- že nemáte spuštěny jiné své PC, notebooky, kamery, chytré telefony a tablety, které pracují s internetem
- že v danou chvíli nepoužívá internet jiný člen Vaší domácnosti či firmy
I když se Vám bude zdát, že jste provedli správně veškeré výše uvedené kontroly a vše jste vypnuly, je nutné počítat s tím, že na Vaší přípojce bude vždy provoz který ovlivnit nelze a který možná ani nevidíte! Pro tuto situaci jsme pro Vás připrvili speciální test, který funguje jen pokud máte naši novou internetovou přípojku. Tento test Vám ON-LINE úkáže vaši současnou datovou zátěž, neboli jak aktuálně používáte svou přípojku což je nutné zohlednit ve výsledku samotného měření.
Test spustíte kliknutím na tento odkaz: rychlost.bnet-internet.cz
Pro získání nejpřesnějšího výsledku je potřeba provést více testů s různým časovým odstupem (ráno, odpoledne, večer). Pokud provádíte více testů za sebou, vždy mezi jednotlivými testy dělejte cca 2 až 5 minutový odstup, docílíte tím přesnějších hodnot.
Ano existuje.Pro kontrolu správné funkčnosti přípojky, vašeho PC nebo případně Vašeho prohlížeče můžete provést několik obecných kroků, které by Vám měli zhruba odpovědět kde hledat příčinu případných potíží. Tyto kroky se dají provést i zcela jednotlivě, záleží na Vašich zkušenostech a znalostech.
V případě že máte potíže proveďte:
- Pohledová kontrola AP přijímače, Routeru, Switche, kabeláže prostě zkontrolujte vše co je mezi Vaší AN (anténou) a PC
- Proveďte restart všech aktivních prvku AP přijímače, Routeru, Switche, PC. Zde nezapomeňte, že každé zařízení (aktivní prvek) potřebuje trochu času aby se uvedlo do aktivního stavu, takže po restartu vždy minimálně 30sec. vyčkejte!
- Zkontrolujte zda máte správně nastaveny IP adresy ve Vašem PC, správné nastavení máte uvedeno ve smlouvě, případně můžete kontaktovat náš servis, kde Vám rádi sdělíme aktuální nastavení pro Vaší přípojku. POZOR, velmi důležité je správné nastavení DNS serveru, které zajišťuje, že se Vám budou v prohlížeči zobrazovat správně stránky, je to obvyklá chyba, kdy vám pracují programy jako Skype, ICQ, ale nenačítají se vám stránky. Aktuální nastavení DNS najdete vždy na našich stránkách.
- Kontaktujte nás a požádejte o kontrolu Vaší přípojky, naši technici můžou přípojku vzdáleně zkontrolovat a pokud najdou závadu domluví se s Vámi na jejím odstranění.
Veškeré informace týkající se vašich plateb za poskytnuté služby, vystavených faktur nebo případně pokud potřebujete jen poradit jak správně hradit služby, Vám ochotně sdělí naše účetní oddělení.
Kontakt: 777 665 080, e-mailové dotazy na info@bnet-internet.cz
Prosíme, aby jste si předem, než nás budete tel. kontaktovat, připravili vaše číslo smlouvy. V e-mailech pak nezapomeňte uvést kompletní kontaktní informace, aby mohl být Váš dotaz co nejdříve zodpovězen.
Veškeré informace týkající Vašich plateb a smlouvy najdete na našem informačním portále zde www.bnet-internet.info.
Do přihlašovacího okna zadejte své uživatelské jméno a heslo. Tyto údaje máte uvedeny ve smlouvě, případně, na základě Vašeho požadavku, Vám je zašleme na autorizovaný email.
Uhrazenou měsíční platbu zde naleznete vždy až začátkem následujícího měsíce.
Pokud potřebujete provést platbu za poskytované služby, můžete využít tyto možnosti:
- Standardní bankovní převod (vaše internetové bankovnictví, případně mobilní aplikace), dle vydaného daňového dokladu
- Internetovou platební bránu, kterou najdete na portálu www.bnet-internet.info v sekci Fakturace
- Vkladem na přepážce, na kterékoli pobočce FIO banky
V případě, že služby hradíte měsíčně, zvažte možnost provést úhradu jednou ročně. Usnadníte si tak život a starosti s měsíčnimi platbami a navíc ušetříte i svůj čas a bankovní poplatky. Pokud si budete přát změnu zavolejte nám.
Veškeré udaje (číslo účtu, částku, variabilní symbol) najdete vždy na námi vydané faktuře, kterou si můžete stáhnout ze zákaznické zóny https://www.bnet-internet.info
POZOR: nezapomeňte vždy uvést správný VS (Variabilní Symbol)