facebook

Zřízení přípojky

Cena přípojky se skládá pouze z ceny za materiál nutný pro realizaci přípojky. Přesnou kalkulaci ceny přípojky Vám sdělí technik při posouzení přímo u Vás na místě. Do této ceny za připojení nejsou přidávány žádné další poplatky nebo platby za aktivaci. Materiál, který si v rámci zřízení přípojky platíte se stává Vaším majetkem. Pro žádost o posouzení Vašeho požadavku případně o sdělení dalších informací o cenách a službách nás neváhejte kontaktovat.

První návštěva technika je zdarma. Klient při první návštěvě (posouzení) získá přesnou představu o technickém řešení, které technik přímo na místě navrhne. Klient také dostane přesný položkový rozpočet pro instalaci internetové přípojky.

Nebudete platit nic. Základní montáž přípojky je zcela zdarma. Základní montáží se rozumí: instalaci antény na existující anténní stožár, případně na jinou konzolu či výložník, který je možné využít, instalaci přijímače a instalaci jedné kabelové trasy k PC či Routeru. Přesné informace o provedení Vám sdělí náš technik při posouzení přípojky. Aktivace služeb je provedena dle přání klienta, nejčastěji je však součástí instalace přípojky a klient za tuto první aktivaci nic neplatí.
Veškeré objednávky se zpracovávají dle pořadí v jakém byly zapsány. Doba která uplyne od nahlášení objednávky až k posouzení je závislá na aktuálním množství požadavků. Běžné vyřízení objednávek se pohybuje do 10 pracovních dnů. Po provedeném posouzení technikem je realizace přípojky a služeb provedena cca do 1 týdne. V zimních a jarních měsících je nutné přihlédnout ke stavu počasí, které může tyto termíny ovlivnit.
NE! Abychom mohli garantovat kvalitu a stabilitu služeb k Vaší spokojenosti je nutné, aby zřízení a aktivaci přípojky provedl výhradně náš technik a bylo použito zařízení, které je schváleno pro provoz v naší síti.
Pokud máte nějaké své vybavení, které jste například využívali u svého předchozího poskytovatele je možné ho využít pouze za předpokladu, že bude splňovat podmínky pro připojení v síti BNET. Zda je Vaše vybavení vhodné či nikoli se dozvíte od našeho technika, který bude provádět posouzení přípojky. Je nutné si také uvědomit, že na toto Vaše vybavení se nevztahuje naše záruka a výhody servisu poskytované naší firmou. Veškeré reklamace a poruchy si budete muset tudíž řešit sami.
Ano, na jednu přípojku si můžete pomocí routeru nebo switche (rozbočovače) připojit libovolné množství vlastních PC. Množství připojených PC nemá žádný vliv na platbu za služby. Pořád budete platit částku, která odpovídá tarifu, který jste si sami vybrali.POZOR: při souběžném užívání služby z více PC najednou se kapacita Vašeho tarifu (linky) rozdělí mezi tyto PC, přičemž toto rozdělení nemusí být rovnoměrné! Může tak docházet ke značným výkyvům v rychlosti na jednotlivých PC. Proto, pokud již předem víte, že u Vás bude docházet k souběhu užívání více PC najednou, vybírejte tarify s vyšší garantovanou rychlostí.
Ano.Veškeré HW vybavení, které si u nás koupíte se automaticky stává Vaším majetkem. Na HW poskytujeme standardní klasickou dvouletou záruku za předpokladu, že HW bude provozováno v naší síti. Záruka se vztahuje pouze na vady výrobku a nelze ji uplatnit při poškození způsobené el. a atmosférickým přepětím vznikajícím nejčastěji při bouřkách. Nevztahuje se ani při jakémkoli mechanickém poškození. Proti těmto poškozením lze sjednat rozšíření standardní záruky - službu kompletní pojištění internetové přípojky za tarifní příplatek 35 Kč měsíčně.
Ano, v případě že odjíždíte na delší dobu (např. dovolená), nebo v případě nepříznivých klimatických podmínek (velké bouřky, záplavy kde hrozí zatopení elektroinstalace atd.) je vhodné tyto zařízení odpojit z elektrické sítě. V případě, že toto učinit nelze, například pokud máte na internetové lince zabezpečovací nebo kamerový systém, je vhodné instalovat přepěťové ocharny nebo přímo UPS, které patřičně ochrání Vaší přípojku. Po obnovení napájení přípojce trvá cca 60s než se spustí a obnoví komunikaci vůči vysílači.

Pokud to provedení instalace umožňuje je vhodné napájet přípojku ze záložního zdroje UPS, případně přes přepěťovou ochranu. Dále v případě, že na delší dobu odjíždíte mimo domov či firmu, vypínejte přípojku z napájení. Pravidelně provádějte pohledovou kontrolu přípojky, zda nedošlo k nějakému poškození či změně od instalace. Jinak lze také při instalaci nebo i kdykoli po instalaci provést dodatečná zemnění kabeláže pomocí ochranných prvků. Cena těchto prvků se pohybuje od 500 do 1000 Kč bez DPH za kus. Pro ochranu jakékoli elektroniky tedy i internetové přípojky existují v zásadě 3 úrovně základní ochrany nápájení:

  • ochrana proti přepětí ( 100-200 Kč )
  • ochrana proti přepětí + filtr rušení ( 400-800 Kč )
  • ochrana proti přepětí a podpětí + filtr rušení (UPS) ( od 1500 Kč )

Je na každém z Vás jak si ceníte svých věcí a kolik investujete do jejich ochrany, ale doporučujeme Vám minimálně používat ochrany proti přepětí, které sice nezabrání tomu, že několikrát ročně budete nuceni provést restart AP či jiného zařízení, ale zcela určitě zabrání případnému poškození při přepětí, kterého si možná ani nevšimnete.

Přijímač "AP" či jakékoli jiné zařízení router, switch atd.. se dá označit za citlivé elektronické zařízení, které je napájeno prostřednictvím el. sítě. Elektrická sít i přesto, že je v 99% stabilní a poskytuje pro napájení ty správné hodnoty 230V mívá krátké výkyvy, které se označují jako přepětí a podpětí. Tyto výkyvy se vyskytují jen na velmi krátkou dobu řádově setiny až sekundy a elektronická zařízení na ně reagují různě. Obecně se dá říci, že přepětí je nebezpečnější než podpětí a že tyto výkyvy snižují životnost všech zařízení. Což v konečné důsledku znamená, že zařízení se chová nestabilně a může docházet ke stavům, kdy je potřeba v případě AP přijímače provést jeho restart. Dá se říci, že několikrát ročně je tento stav normální, hlavně pak při letních bouřkách, kdy dochází ke značným a hlavně pak v porovnání se zbytkem roku k častým výpadkům proudu. Pokud se však nutnost restartovat zařízení opakuje příliš často bez zjevné příčiny je potřeba tento stav řešit. Zde doporučujeme kontaktovat náš servis a konzultovat tento stav s našimi techniky.

Ano! V případě reklamace jakéhokoli dílu vaší přípojky, který jsme vám dodali a máte ho v záruce, automaticky dostáváte nový náhradní díl, aby se maximálně minimalizovalo omezení užívání služeb. Po vyřízení reklamace se dále postupuje dle výsledku reklamace.

Pokud máte sjednáno naše kompletní pojištění vaší přípojky, bude Vám provedena oprava zcela bezplatně i po zákonné záruční době. V rámci kompletního pojištění máte kryty i náklady na práci a dopravu technika k vám.

Ano. Pokud je to technicky možné, lze zřídit jednu centrální (společnou) přípojku pro více nezávislých účastníků. Cena za zřízení přípojky se tak rozdělí mezi všechny účastníky, přičemž každý jednotlivý účastník má svůj vlastní tarif dle své vlastní volby. Každý účastník má služby garantované. Provoz ostatních účastníků připojených na stejnou přípojku se nijak neprojeví na rychlosti a kvalitě služby. Typickým příkladem, kde se takto postupuje, je připojení panelových domů či rodinných domů s více byty.

Pro tyto instalace existují 2 varianty provedení:

  1. Varianta 1-3 uživatelů. Pro tuto variantu je samotná realizace hlavní přípojky skoro totožná jako při připojení jednoho účastníka. Každy učástník je pak připojený UTP kabelem přímo na přípojku. Tuto variantu si účastníci financují sami, přičemž se předpokládá, že se cena za provedení přípojky rozdělí mezi tyto účastníky rovnoměrně (je to na dohodě těchto účastníků).
  2. Varianta 4 a více uživatelů. Realizace této varianty je náročnější a realizujeme ji na své náklady. Klienti mají zřízení zdarma a hradí pouze UTP kabeláž, pomocí které se připojí k nejbližšímu aktivnímu prvku (switchi). Na své náklady zajišťujeme servis a správu této přípojky.

V jistých případech, kdy aktuální počet učastníků je menší nebo rovný 3, ale existuje potenciální možnost připojení dalších účastníků v budoucnu, můžeme realizovat variantu číslo 2 i pro tento nižší počet uživatelů.

Pro velmi náročné klienty a firmy, které požadují garantované služby s vysokou rychlostí připojení, nabízíme tarify VIP, které splňují ty nejnáročnější parametry pro kvalitu, kapacitu a dostupnost služby.

Tyto VIP tarify jsou realizovány výhradně technologií PtP (Point to Point), což znamená že klient je připojen na hlavní páteřní síť prostřednictvím garantované a vyhrazené trasy. Klient má zajištěnou službu v té nejvyšší kvalitě.

Ceny VIP tarifů nejsou pevné. Do ceny VIP tarifů mohou být kalkulovány náklady na transport konektivity ke klientovi a náklady na nutný HW. VIP přípojku lze realizovat dle dostupnosti služby v místě klienta. Minimální doba užívání služby je stanovena na 12 měsíců.

Ano, ale jelikož každá takováto instalace vyžaduje změnu nastavení internetové přípojky, je vhodné aby jste tuto instalaci svěřili do rukou našich zkušených techniků. Jen tak si zajistíte správné nastavení Vašeho routeru a bezchybnou funkci našich služeb.

A. Výhodnější a rychlejší nové tarify.
Pro přípojky v pásmu 2.4GHz je poslední platný ceník z roku 2008, takže první a nejvýznamější výhoda je využití nových aktuálních tarifů, které jsou výrazně rychlejší než původní staré tarify.

B. 50% slevu na novou přípojku.
Další nezanedbatelná výhoda je, že dostanete zcela novou přípojku s 50% slevou.

C. Kvalitnější, rychlejší a stabilnější internetové připojení.
Nové pásmo 5GHz poskytuje stabilnější a kvalitnější službu, takže je vhodnější pro služby, které vyžadují rychlejší a stabilnější přenos, např.: VoIP a jiné hlasové služby, on-line Hry, on-line video atd. Přechodem do tohoto vyššího pásma si také vytvoříte možnost mít vlastní domácí WIFI v pásmu 2,4GHz, např. pro bezdrátové připojení notebooku.

Akční nabídka / slevy
Kontaktní formulář
Formulář slouží k jakémukoliv Vašemu dotazu či požadavku
* ... povinné údaje