Koronavirus - COVID19
Aktuální provozní
omezení a opatření.
Naše zákaznické centrum je vám stále k dispozici. Vše ale můžete také řešit on-line z pohodlí svého domova. Telefonicky u nás zařídíte novou objednávku, změnu smlouvy i tarifu. Veškeré smluvní záležitosti můžete bezpečně podepsat formou autorizovaného podpisu, pomoci elektronické SMS zprávy. Je to snadné a naši pracovníci vám rádi pomohou a vše vysvětlí.
Děkujeme, že upřednostňujete on-line komunikaci před osobní návštěvou. Vstup do zákaznického centra je povolen pouze s ochranou úst a nosu. Úhradu za služby lze provést pouze platební kartou.

Stále jsme tady pro vás, volejte a pište kdykoli.
Za služby můžete platit i z pohodlí domova.

- Převodem ze svého internetového bankovnictví, mobilem nebo na www stránkách vaší banky
- Platební kartou v naší zákaznické zóně, platební bránu najdete v sekci Fakturace
- Platební kartou v našem zákaznickém centru, Po-Pá 7.30 až 16:00
- Vkladem na přepážce, na kterékoli pobočce FIO banky (POZOR: banka si účtuje poplatky!)
V případě, že služby hradíte měsíčně, zvažte možnost provést úhradu jednou ročně. Usnadníte si tak život a starosti s měsíčnimi platbami a navíc ušetříte i svůj čas a bankovní poplatky. Pokud si budete přát změnu zavolejte nám na zákaznickou linku 777 665 080.
Koronavirus – COVID19: Přehled aktuální situace v ČR