Koronavirus - COVID19

Aktuální provozní omezení.

Naše zákaznické centrum je vám stále k dispozici. Vše ale můžete také řešit on-line z pohodlí svého domova. Telefonicky u nás zařídíte novou objednávku, změnu smlouvy i tarifu. Veškeré smluvní záležitosti můžete bezpečně podepsat formou autorizovaného podpisu, pomoci elektronické SMS zprávy. Je to snadné a naši pracovníci vám rádi pomohou a vše vysvětlí.

Děkujeme, že upřednostňujete on-line komunikaci před osobní návštěvou. Vstup do zákaznického centra je povolen pouze s ochranou úst a nosu. Úhradu za služby lze provést pouze platební kartou.


Covid omezení

Stále jsme tady pro vás, volejte a pište kdykoli.

 

Za služby můžete platit i z pohodlí domova.



Platba on-line

  1. Bankovním převodem z internetového bankovnictví, přímo mobilem nebo na www stránkách vaší banky
  2. Platební kartou přes internetovou platební bránu, na portále www.bnet-internet.info v sekci Fakturace
  3. Platební kartou v našem zákaznickém centru, Po-Pá 7.30 až 16:00
  4. Vkladem na přepážce, na kterékoli pobočce FIO banky (POZOR: banka si účtuje poplatky!)

V případě, že služby hradíte měsíčně, zvažte možnost provést úhradu jednou ročně. Usnadníte si tak život a starosti s měsíčnimi platbami a navíc ušetříte i svůj čas a bankovní poplatky. Pokud si budete přát změnu zavolejte nám.